Saturday, January 15, 2011

DaTingggggggggg.............

mesti ada yg kaget ngan title aku ni kn hehehehe sje je kasik gempak ckit (gempak ke?)..... xdak lh sje je nk story, tanggal 15 januari 2011 iaitu hr ni hehehe 1st time aku kuar brdua ngan jejaka selepas brgelar solo n single ni, sblum ni ada jgk kuar brdua tp ngan adik or abg or bapak gue so itu xleh d kre r cos bkn leh d jdikn calon suami hehehehe ada sedikit menggatal d stu ye Animated Emoticonshahaha.....kami kuar knon2 nye nk celebrate besday kami lh, dh kbtlan dkat2 je kn, aku 13/01 bru2 ni n si dia hri ni 15/01 sma ngan ngan cik nad... jom kte nyanyi rmai2 lgu besday ye kwan2 (korng nyanyi lh kuat2, aku nyanyi lam ati je hhehehe)... aku wish korang nad n kirul Selamat Ulang Tahun ke-23, smoga pnjang umur murah rezeki n sentiasa d brkati dunia n akhirat aminnnnnnAnimated Emoticons.......ni adiah tok korang erk, kongsi ye heheheAnimated Emoticons.....
anyway, back tu da story lh kn hehehe jejaka yg d mksudkn tu adalh jeng3x fakhirul azman a.k.a kirul (mcm dh mention je)... kirul ni kwan aku time skolah lg, kami classmte msa form 4 n 5 tp kitaorg start rpat (as besfren ok) msa kt matrik tu pn msa second year aku, time tu die repeat..... sjrah prshabatn kami ni mmng kelakar lh jgk seposen, xpernh sangka yg kami akan brkwan rpat cm skang ni, dulu time skolah smnggu nk ckap skali ngan die pn sush... die ni mmng pndiam n pmalu ckit n aku pn cmtu jgkAnimated Emoticons (hahahaha tipuuuuuu) so dlu men pndang2 jeling2 je lh..... dlu time matrik slalu gak r kuar ngan die, g joging g c-mart g alor star n g mane2 yg aku suke hahahah..... aku suke kwan ngan die sbb die ni sporting, giler2 jgk wlapn pmalu, die leh d ktakn sekepala ngan aku n leh pham aku ni mcm mne ( haa kirul, aku dh tlng up sham mg ni, hlur2 lh ckit komisyen nyeAnimated Emoticons hehehe)..... hri ni kami kuar just g jln2 ganu ni jelh, g mkn2 g cuci mate hehehee... according 2 plan awal, kami ingt nk g brtiga tp peja lak ada klas so kami brdua jelah g.... kami kuar lwat gak, lam kol 12 cos aku ada klas gnti lak pg nye n kul 6 bru blik.....hr ni 1st tme nek kete kirul yg drive ni, wlaupn ngeri gak kdang2 tuh tp ok lh kn for org bru dpt lesen hehehe........ tp xbnyak pn tmpat kitaorg g cos ganu ni cam xdak sngat tmpat yg sonok
Crazy Emoticons
pnye r xtau nk g aner smpai pcah kpala fkir hehehe
....any suggestion x tok next time kot2 nk kuar?....
nk citer lak, tok besday ni agak meriah r cmpare last year, antra adiah yg aku dpt adalh kain batik, bntal yg sngat comey
Crazy Emoticons
comey sngat n empuk tuk d peluk hehehe 
n ksut purple tp xleh nk upload lak gmbar adiah2 tu.... kain batik n bntal comey tu mak kirul yg bg hehehehe n ksut purple my feveret tu my besfren ayu yg kasik..... thanx a lot heheheMiss Bone Emoticons 22....
 sonok lh, 1st tme dpt kain batik, slalu rembat mak pnyer je tp ni dh ada kain btik sndri Miss Bone Emoticons 18hahahaha

k la smpai cni je lh tuk kali ni ye hehehe....
so, last skali aku nk wish lg skali Selamat Ulang Tahun to cik nad n kirul, wish both of u all da best k luv both of uAnimated Emoticons
until next time, I see u when u see me.....

No comments: